Graffiti...

2009.12.15. 14:49

Olvastam egy blogbejegyzést, hogy a Petőfi hídnál "fölújítottak" egy aluljárót - merthogy tele volt graffitizve... Érkeztek is a kommentek, hogy ez így mennyivel szebb, jobb...

Hát nem tudom, megnézva a képeket inkább a hányinger jut eszembe... Hogy lehet ilyen munkát kiadni a kezéből bárkinek is? Hogy néz ki? Esküszöm, én is szebben megcsináltam volna! És még nem is szóltam azokról, akik a graffitisek kézlevágását követelik... Hogy lehet valaki ennyire primitív? Mert ha mondjuk valami díszburkolattal látták volna el, akkor oké, és akkor tényleg ne fújják le semmivel se graffitisek, se más. Nade kérem, ezeket az undorító bádoglemezeket sajnálják? No comment, gratulálok nekik! Arról nem beszélve, hogy nem tudják megkülönböztetni egymástól a graffitit és a tag-et...

Akartam írni pár sort, meg mutatni pár értelmes és valóban szép graffitit, de elment a kedvem az egésztől, majd máskor...

A bejegyzés trackback címe:

https://artwolf.blog.hu/api/trackback/id/tr541599815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása