Loraennnek címezve

2010.01.30. 22:25

Nem vagyok egy nagy rocker (sőt, szinte egyáltalán nem hallgatok rock zenét, csak párat a régi nagyok közül), de a Nirvana-tól a Smells like teen's spirit nagyot üt.

Most azonban nem ezt a track-et tettem föl ide, hanem a Weird Al-től a Smells Like Nirvana c. költeményt. Ütős (Nem találtam beágyazhatót, elnézést érte)

A bejegyzés trackback címe:

https://artwolf.blog.hu/api/trackback/id/tr741715890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Loraenn 2010.02.01. 12:14:09

Vannak jo pillanatok, de a szöveg felét itt sem lehet érteni, szal tényleg Nirvana-hü... Ezenkivül nem vagyok lenyügözve. Ennyi telt tölem ilyen hajnali oràban.

ArtWolf · http://artwolf.blog.hu 2010.02.03. 14:02:01

Az a fránya kritikusi éned... Csak egyszer fordulna elő, h anélkül nézz meg valamit, hogy megkritizálnád... Bár ezt akár te is mondhatnád nekem...

Loraenn 2010.02.10. 15:37:26

@ArtWolf: ugye, ugye, Bagoly mondja verébnek! :)
süti beállítások módosítása