Boldog Karácsonyt!

2009.12.26. 01:57

Békés, Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!

Szeretném megköszönni azoknak az embereknek, akik miatt boldog az én karácsonyom. A családomnak, akikkel még ezekben a nehéz időkben is tudok együtt nevetni akármilyen kis apróságon, vagy beszélgetni egy jót, esetleg társasjátékozni szenteste, fogadott öcsémnek, aki itt van, ha szükségem van rá, Mesteremnek, akitől rengeteget tanulok, és még karácsonykor is képes fölhívni, ha van egy jó film a tévében, kollegáimnak akikre bármikor számíthatok, a Kedvesemnek akihez odabújhatok bármikor, és mindenki másnak, akit kihagytam a fölsorolásból, de ugyanolyan fontosak, mert mindig van egy jó ebédje számomra, vagy egy üres ágy, ha távol vagyok az otthontól, vagy akár csak egy jó szóval segítettek, vagy egyszerűen szép emlékek fűződnek hozzá.

Szeretném még megemlíteni a nagymamámat, aki már nincs velünk, de még élénken él bennem az emléke, amikor énekelt nekem, vagy amikor a hegedű hangjának szépségéről beszélt.

Ezt a bejegyzést nem is igazán akartam megírni, hiszen szinte minden blogger ír ilyesmit, nem akartam én is beállni a sorba, de talán van olyan, amit máshol nem olvastál...

A bejegyzés trackback címe:

https://artwolf.blog.hu/api/trackback/id/tr531623487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása