Ki érti a nőket?!

2009.11.17. 19:49

Egy ideje már nincs stabil kapcsolatom, az utóbbi időben pedig volt pár csajszi, akik, hogy is mondjam... átvertek. Mostanában nem is keresem az alkalmat a csajozásra, egyszerűen nincs kedvem... Ettől függetlenül időnként megtalál valaki, most például egy régi ismerős...

Szóval van ez a lány, ismerem már jó pár éve, jóban voltunk nagyon, de az utóbbi időben nagyon ritkán találkoztunk, olyankor puszi-puszi, pár szó, majd elköszönés. Rendszerint ennyire volt idő. Jómúltkor küldött nekem egy levelet, hogy találkozni szeretne velem. Meg is történt, elmondta, hogy hiányzom neki, de nem úgy, mint mások. Hmmm, azért az meglepő, hogy így kimondja, de sebaj, legalább őszinte, abból meg nekem nem sok jutott az utóbbi időben a másik nemtől. Megbeszéltük, hogy találkozunk még, ismerkedünk, aztán lesz ami lesz. Pár nap múlva föl is hívtam, hogy hétvégén találkozhatnánk-e (Ő másik városban lakik, mint én, és egy harmadikban tanul, szóval annyira azért nem egyszerű, de nem olyan bonyolult - 50 km-en belül van mindkét város a lakhelyemhez képest, igaz ellenkező irányban), nem tudta megmondani, majd ír, hogy hogy legyen. Ismét eltelt néhány nap, koleganőimmel (és barátaim, róluk majd később) utazok haza Budapesti előadásról vonaton, ahol kapom az sms-t, hogy nem jó neki, a következő hétvége sem, és majd beszélünk. Nekem lekoptatós szövegnek tűnt. Megmutatom nekik az sms-t, mondták, h írjam neki, h elutazok abba a városba is, ahol tanul, aztán ha ott sem akar találkozni, akkor tényleg le akar koptatni. Megírtam az üzenetet, azóta sem kaptam választ (4 napja).

Namármost, kérdem én, akkor mi a fenének keresett meg, ha most mégsem akar találkozni? Vagy ha másra számított, ha csalódott, ha meggondolta magát, akkor miért nem mondja el (írja meg)? És nem ő az első ilyen az utóbbi fél évben, aki nem meri a szemembe nézve kimondani az igazságot, még ha fáj is. Ennyire ijesztő lennék? Vagy lúzer? Vagy mostanában ez a trendi? áá...

A bejegyzés trackback címe:

https://artwolf.blog.hu/api/trackback/id/tr691532628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása