Liro Rantala Trio

2010.02.08. 22:25

Manapság elég divatosak a kevert műfajú előadók a zenében, a legnépszerűbbek közé tartoznak talán a Pendulum és az Asian Dub Foundation, ahol a D'n'B-t ötvözik a rock-kal és még ezzel-azzal, szinte már hozzá szoktunk a hangzásukhoz. Aztán ott vannak a kicsit régebbi keveredések, mint a goa, illetve a már külön műfajként létező ragga, dub és sorolhatnám napokig. Nade mi van akkor, ha a klasszikus zongorát, az elektromos gitárt és a beatbox-ot osszeházasítjuk. Legmerészebb álmaimban sem képzeltem volna soha, hogy ilyesmit bárki kitalál, pedig de. Ismét kiderült, hogy az én fantáziám a szegény...

A trió neve, mint ahogyan azt már a címben is írtam, Liro Rantala Trio, tagjai Liro Rantala (zongora), Marzi Nyman (gitár), Felix Zenger (beatbox).

De ahelyett, hogy én beszélek (azaz írok), inkább zenéljenek ők:

A zenekarral először a B-oldalon találkoztam, köszi, köszi, köszi!

A bejegyzés trackback címe:

https://artwolf.blog.hu/api/trackback/id/tr511740777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása