Hódmezővásárhelyi próba

2009.11.24. 23:53

Márti megkért, hogy a vásárhelyi közepesekkel gyakoroltassam az egyik számot, a Tricky-t, mert pénteken verseny lesz, és még nem az igazi a dolog, mert most tanulták meg a végét.

Szívesen vállaltam, mert bírom a vásárhelyieket, régen is voltam már ott, és az újakat még nem is ismerem.

Öttől volt a próba, a csoport nagy része el is jött.

Azzal kezdtem, hogy megnéztem, hogy egyáltalán hogy áll a dolog. Hát... Mit is mondjak... Jogos, hogy Márti megkért erre... Elkezdtem szépen apránként kicsiszolni a részleteket, szerintem egész jól sikerült a végére. Csodát persze nem lehet művelni bő másfél óra alatt, de szerintem abszolút nézhető lett. Nagyon lelkesnek tűnnek, bár még kicsit nyuszikák az újak:) De nem baj, majd kikupálódnak, mint a csoport régebb óta járó fele. Na, őket már nem kell félteni. Az egyikőjük betegen jött (úgy tudtam, hogy egyáltalán nem fog jönni, ezért is volt kellemes meglepetés). De nem az történt, hogy full lagymatagon lötyögött volna, ami egyébként nem volna meglepő egy beteg embertől, hanem kétszer annyi energiával nyomta, mint a többiek, pedig azért vannak ügyesek a csoportban. Ha így folytatja, meglesz a méltó "büntetése", és táncos válik belőle...

A bejegyzés trackback címe:

https://artwolf.blog.hu/api/trackback/id/tr451550440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása